dilluns, 23 de setembre del 2013

Inspiracions: Bruce Weber



Pensant, pensant, crec que el gran culpable de que estem inmersos en aquest tipus de fotografia, va ser la impressió que vaig dur-me quan vaig veure per primera vegada unes fotos el Bruce Weber per al calendari Pirelli, allà al 1998 (http://www.mistergiuseppe.it/pirelli/1998/1998.html), sobretot, la imatge que il·lustra aquesta entrada, però també, la simplicitat amb la que a partir d'una simple fotografia sense gaire "parafernàlia" aconseguia transportar al espectador inmediatament dins de la imatge i retransmetre la idea i el ambient viscut en la escena.
Sincerament, tota la culpa de que comencés a fer retrats de nusos és del Bruce i del seu calendari!
Un cop esclarit que la culpa no és meva, ni del chachachá, us deixo un enllaç per a que podeu gaudir de les seves fotografies escenes, al tanto... jo, cada vegada que me les miro, m'hi perdo una bona estona...
Navegueu per Women (dones), Men (homes), Lifestyle (estil de vida), Portraits (retrats), Beauty (bellesa) i Select (Sel·lecció), on de ben segur trobeu cares ben conegudes com poden ésser el Pedro Almodóvar, l'Iggy Pop o bé en Rafa Nadal.
http://www.bruceweber.com/#/photography


Si vols saber més del nostre projecte, visita'ns a somcomsomfoto.blogspot.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada