dissabte, 4 de juliol del 2015

Molta VIDA //// Mucha VIDA



Tinc que confessar que en tots els contactes que hem mantingut amb la Rosa, el que més ha destacat per sobre de totes les coses és la FORÇA i la VIDA que porta dins i que manifesta sempre; dóna igual que sigui per telèfon, per whatsapp o per correu, es nota molt i molt tota la ENERGIA que desprèn.
No és gens fàcil trobar persones així, amb aquesta EMPENTA i DECIDIDA; des de Som Com Som creiem que és una persona que té moltes coses a dir, moltes coses que es mereixen ésser compartides amb tots nosaltres i tots vosaltres, perquè la vida si té una cosa, és que es tracta d'un continu aprenentatge, i creiem que de la Rosa hem d'apendre, i força!
Properament la Rosa ens explicarà algun detall de tot això que estem comentant; us deixem una pinzellada per a que tingueu una pista de què pot tractar-se en la darrera imatge...

Tengo que confesar que en todos los contactos que hemos tenido con Rosa, lo que más ha destacado por enciame d todas las cosas es la FUERZA y la VIDA que lleva dentro y que manifiesta siempre; da igual que sea por teléfono, por whatsapp o por correo, se nota mucho y mucho toda la ENERGIA que desprende. No es nada facil encontrar personas así, con este EMPUJE y DECIDIDA; desde Som Com Som creemos que es una persona que tiene muchas cosas a decir, muchas cosas que merecen ser compartidas con todos nosotros y todos vosotros, porque la vida si tiene una cosa, es que se trata de un continuo aprendizaje, y creemos que de Rosa tenemos que aprender, y mucho!
En breve Rosa nos explicará algun detalle de todo esto que estamos comentando; os dejamos una pincelada para que tengáis una pista de qué puede tratarse en la última imagen...



No olvidéis darle al “me gusta” de nuestro proyecto para estar siempre al día: http://www.facebook.com/SomComSomFoto

Si vols saber més del nostre projecte, visita'ns a  

somcomsomfoto.blogspot.com  
instagram.com/somcomsomfoto

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada