dissabte, 12 de setembre del 2015

Sempre costa tornar //// Siempre cuesta volver


Sembla que poc a poc anem tornant tots de vacances i que tornem/tornarem a les nostres rutines habituals: tornem a la feina, tornem a estudiar, tornem a dur els nens al cole...
Per a no caure en el tòpic del "Blue Monday", i allargar-ho tot un mes, sempre és recomanable fixar-se nous objectius, noves metes, o bé prendre's la vida amb un altre punt de vista.
La nostra recomanació és, per exemple, quedar amb nosaltres a fer un cafè i tancar una sessió de fotos amb el projecte de Som Com Som. 
........Ei! quina bona idea!!!! ;)

Parece que poco a poco vamos volviendo todos de vacaciones y que volvemos/volveremos a nuestras rutinas habituales: volvemos al trabajo, volvemos a los estudios, volvemos a llevar a los niños al cole...
Para no caer en el tópico del "Blue Monday"y alargarlo todo un mes, siempre es recomendable fijarse nuevos objetivos, nuevas metas, o bien tomarse la vida desde otro punto de vista.
Nuestra recomendación es, por ejemplo, quedar con nosotros a hacer un café i cerrar una sesión de fotos con el proyecto de Som Com Som.
........Ei! qué buena idea!!!!! ;)

No olvidéis darle al “me gusta” de nuestro proyecto para estar siempre al día: http://www.facebook.com/SomComSomFoto

Si vols saber més del nostre projecte, visita'ns a  

somcomsomfoto.blogspot.com instagram.com/somcomsomfoto

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada