divendres, 5 de setembre del 2014

Fins a la fi del món - Hasta el fin del mundo


Ja sabeu que a Som Com Som, sempre recolzem tot allò que se us acudeixi, i que intenteu portar-ho fins a les darreres conseqüències.
Ep! sempre i quan respecteu les llibertats dels demés i no feu burrades de l'estil de matar a algú, o com conduir beguts encara que al senyor Aznar tant li peti, amagar calers a Andorra (ni que sigui jugant a geocaching), robar una manada d'elefants i els plantar-los enmig de la Diagonal a que es mengin els pocs plàtans que puguin haver-hi, o coses per l'estil...
Estem parlant sempre de idees positives, i que us puguin aportar coses bones al vostre desenvolupament com a persones!!
Què tal finalitzar uns estudis que teníeu a mitges? o en lloc de queixar-vos de lo malament que esteu a la feina buscar una de millor? i què tal viatjar a la fi del món com els nostres amics de la foto?????

Models: La María QB (http://www.facebook.com/mariaqube) i el Romeo 

Us recordem que sempre estem buscant gent que vulgui col·laborar en el nostre projecte; acceptem persones que vulguin fer de model, persones que vulguin fer aportacions d'idees o de informació que coneguin o hagin vist a Internet relacionada amb aquest projecte, però sobretot, busquem que doneu a conèixer la nostra idea al món.

No oblideu (si no ho heu fet ja) d'accedir a la nostra pàgina de facebook (http://www.facebook.com/SomComSomFoto) i cliqueu en el "m'agrada" per estar al dia de tot el que anem fent.

 

Ya sabéis que desde Som Com Som apoyamos todo aquello que se os ocurra y que intentéis llevarlo hasta el final de sus consecuencias.
Eh! Siempre y cuando respeteis las libertades de los demás y no hagáis burradas del estilo de matar a alguien, o conducir bebido aunque al señor Aznar no le importe, esconder dinero en Andorra (ni jugando al geocaching), robar una manada hambrienta de elefantes y abandonarlos en mitad de la Diagonal a que se coman los últimos plátanos que deben haber, o cosas por el estilo...
Estamos hablando siempre de ideas positivas que puedan aportar cosas buenas a vuestro desarrollo como personas!!
Qué tal finalizar unos estudios que teníais a medias? O en lugar de quejaros de lo mal que estáis en el trabajo, buscar uno mejor?  Y qué tal viajar hasta el fin del mundo como han hecho nuestros amigos de la foto?????

Modelos: María QB (http://www.facebook.com/mariaqube) y Romeo

Os recordamos que siempre estamos buscando gente que quiera colaborar en nuestro proyecto; aceptamos personas que quieran hacer de modelo, personas que quieran aportar ideas o información que crean relacionada con este proyecto (ya sea suya o sea vista en Internet), pero sobretodo lo que buscamos es que déis a conocer este proyecto al mundo.

No olvidéis (si no lo habéis hecho ya) acceder a nuestra página de facebook (http://www.facebook.com/SomComSomFoto) y clicar en el "me gusta" para estar al día de todo lo que hacemos.


Si vols saber més del nostre projecte, visita'ns a somcomsomfoto.blogspot.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada